PASTA Z AWOKADO


Moje podejścia do spróbowania z awokado można liczyć w dziesiątkach. Zawsze coś mi w tym nie pasowało - a bo za mało przyprawione, a bo jakieś dziwne, a bo oni powiedzieli, że niedobre to nie zjem i tak cały czas. Jednak jakiś czas temu nareszcie się przełamałam kupiłam awokado, spróbowałam. Nie powiem, żeby to była miłość od pierwszego wejrzenia, ale myślę, że spokojnie będziemy mogli się zakolegować zważając na fakt cudownych właściwości tego zielonego kolegi. Awokado mimo tego, że jest bardzo tłuste to zawarte w nim tłuszcze są tymi dobrymi, które obniżają poziom cholesterolu we krwi. Wspomaga odchudzanie oraz wspomaga pracę układu trawiennego. Nic tylko jeść!

Składniki:
- 1 awokado
- 3 ząbki czosnku
- sól, pieprz
- sok z cytryny

Jak to zrobić?
Awokado kroimy na pół i obieramy. Kroimy na mniejsze kosteczki do których dodajemy ząbki czosnku, przyprawy i sok z cytryny. Całość blendujemy na pastę.  Im awokado jest dojrzalsze tym prościej będzie nam go zblendować, bo będzie miękkie.

Jeśli pastę chcemy dać na chleb najlepiej nie smarować go wcześniej masłem. Ja uwielbiam ją jeść razem z papryką - według mnie dobrze się uzupełniają. 

Warto wiedzieć:
Warto też pamiętać, że pasta z awokado ciemnieje, dlatego dodanie do niego soku z cytryny jest bardzo istotne jeśli nie zjemy go od razu.
Pastę należy trzymać w lodówce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz